2. díj

Sziasztok, Manók! :)
Megkaptam a második díjamat is, amit nagyon szépen köszönk Lukács Noéminek! :)

A díj:

 


                                                                                 Szabályok:
 · - Írd le, hogy kitől kaptad.
 · - Írj magadról 10 dolgot
 · - Válaszolj 10 kérdésre
 · - Tegyél fel 10 kérdést
· - Küldd tovább 10 embernek
 
Tiz dolog rólam:
1., 16 éves vagyok. :D
2., Félek a kutyáktól.
3., Ha cukrászdába megyek, mindig francia krémest kérek.
4., Utálom a mulatós és tüc-tüc számokat.
5., Viszont nagyon szeretem Taylor Swiftet, Sarah Blaskot és Lorde-ot.
6., Három nyelven tanulok: német, angol és orosz.
7., Könyvtáros szeretnék lenni. :P
8., Az első blog, amit olvastam, az Üzenem... volt, Kertész Kingától.
9., Fuvolázom 10 éve és zongorázom 5 éve.
10., Egy kicsit már várom a sulit. xD

Noémi kérdései:
~Miért az írást választottad? 
Mert ott úgy történhetnek a dolgok, ahogy én szeretném.
 
~Szereted a magyar blogokat? (magyarországon játszódó)
Csak azokat szeretem.
 
~Ha választhatnál milyen színű hajad lenne?
Amilyen most. :P
 
~Ha külföldre kellene utaznod örökre hova mennél?
Sehova, maradnék itthon. 

~Ki a legszimpatikusabb szereplő a történetemben? 
Szilágyi Ágnes
 
~Miért? 
Mert ő már felnőtt, és érettebben viselkedik, mint a többiek. :P
 
~Szoktál olvasni?
Persze hogy.
 
~Ha igen, milyen sílusú könyveket?
Általában kalsszikusokat, néha fantasyt és idegen nyelvűt.
 
~Ha lehetne egy fantázialényed mi lenne az? 
Nem szeretnék fantázia lényt xD
 
~Mit akarsz elérni az írással, esetleg könyvet kiadni? 
 Az jó lenne... :')

~Melyik szuperhős helyében lennél a legszívesebben?
Hm... azt hiszem ebből már kinőttem... :D 

~Mielőtt neked adtam volna a díjat ismerted/olvastad a blogom?
Nem.
 
Az én tíz kérdésem:

1., Eddig is olvastad a blogot?
2., Milyen iskolába jársz? (általános, gimi, szakközép stb.)
3., Szerinted rakjak fejlécet a designhez, vagy ne?
4., Van példaképed?
5.,Milyen stílusú könyveket olvasol?
6.,  Szeretnél egyszer eljutni Svédországba? :P
7., Szereted a farncia krémest?
8., Milyen idegen nyelveken tanulsz?
9., Belefutottál már ezelőtt is a blogomba?
10., Feliratkoztál a blogra? 
 :P

Tíz ember, akiknek küldöm:
7., RAMP
9., Vivien

Köszönöm a lehetőséget még egyszer Noéminek! :)

 
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A fantasztikus plébánia és egy elfeledett sérelem Blog Design by Ipietoon