1. díj

Sziasztok, Manók! :)
Megkaptam életem első díját, próbálok minden szabálynak eleget tenni. :)

A díj:

http://csak-te-kellesz.blogspot.hu/
Először is, köszönöm szépen

Szabályok: 1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. 2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.  3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.  4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. 5. Válaszolj a 12 kérdésre.  6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban. 7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.  8. Cseréljetek linket.  9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.  10. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen.





























1. A díj előtt is olvastad a blogomat? Mi (volt) a véleményed róla?
Nem, nem olvastam. Szerintem sablonos alapsztori, tökéletes kivitelezésben. ;) 
 
2. Mit gondolsz Kat-ről? Fejtsd ki bővebben!:)

Ezt három rész alapján még nem tudom megmondani. :/ 
 
3. Te is azt hiszed, hogy ez egy 'szerelmi háromszöges történet'? Miért igen, vagy miért nem?

Szerintem nem. Számomra evidens, hogy a hajléktalan sráccal fog Kat összejönni.
 
4. Mit tennél főszereplőnk helyében? Megpróbálnál továbblépni, vagy úgy viselkednél, mint ő?

Megpróbálnék továbblépni.
 
5. Milyennek képzeled el Edmundot? Te is a rózsaszín szemüvegen át nézed őt, mint Kat, vagy reálisabban ítéled meg?

Abszolút reálisan. Nekem valahogy nem is szimpi, még ha csak szinte nulla is a róla lévő információm.
 
6. Tudsz azonosulni Kat-tel, vagy csak egy siránkozó lánynak tartod?

Nem tudok, túl idős...
 
7. Szerethetőnek tartod a karaktereket? Milyen okból kifolyólag? 

Ezt három rész alapján szintén nem tudom megválaszolni... :/
 
8. Melyik szereplő hasonlít rád a legjobban? Mi a közös tulajdonságotok?

Dettó mint az előző kérdés... ,
 
9. Mi a véleményed a fiú-lány barátságokról? Te hiszel bennük? Miért?

 Hiszek bennük, mert nincs lehetetlen, csak tehetetlen! :D
 
10. Akkor is elolvastad volna a történetet, ha nem lenne kötelező? Őszintén!

Nem hiszem... Még sosem hallottam róla...
 
11. Feliratkoztál (hülye kérdés forever)? Miért döntöttél így?

Nem, bocsi. :(
 
12. Ezután is fogod olvasni a blogot, vagy többé vissza sem nézel?

Ha az összes olvasnivalóm elfogyott, biztosan. ;)

Az én tizenkét kérdésem:

1., Eddig is olvastad a blogot?
2., Szimpatikus neked Boróka?
3., Szerinted rakjak fejlécet a designhez, vagy ne?
4., Ki a kedvenc mellékszereplőd?
5., Szerinted összejön a happy end, vagy felejtős?
6., Melyik volt a kedvenc részed?
7., Legyen kavarc Mátéval?
8., Van olyan karakter, akivel könnyen azonosulsz?
9., Belefutottál már ezelőtt is a blogomba?
10., Mit gondolsz a strandos jelenetről (12. rész)?
11., Hívő vagy, avgy abszolút távol áll tőled ez az egész?
12., Feliratkoztál a blogra? :P

Tizenkét blog, akinek küldöm a díjat:
1., Unwanted
2., Die Prinzessin von Österreich
3., Lázadásom évei
4., Mindegy
5., Nyár a szemeidben
6., Paradicsomlé
7., Tia, kergesd az álmaidat!
 8., Törökméz
9., Wedding planing
10., New life in London 
 Bocsánat, csak tizet tudtam. :/ 

Puszi mindenkinek! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
A fantasztikus plébánia és egy elfeledett sérelem Blog Design by Ipietoon